A Magyar Posta szerint sikeres volt a nyáron indított kampány: azóta jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett postaládák, csengők és házszámok aránya, több a jól olvasható név az ajtókon és a kapucsengőkön.
A Magyar Posta azt írta hétfői, az MTI-nek küldött közleményében, hogy országszerte problémát okoztak a hiányos vagy beazonosíthatatlan címadatok a kézbesítőik, sőt még a mentősök számára is. Júliusban ezért a társaság figyelemfelhívó kampányt indított, amelynek célja a ház- és ajtószámok, nevek és levélszekrények pótlása volt.
Friss reprezentatív felmérésükből kiderült, hogy a magyar lakosság komolyan vette a felhívást, rengetegen pótolták hiányos vagy nem jól olvasható címadataikat.
Átlagosan mintegy tíz százalékponttal nőtt azok száma, akik pótoltak valamiféle hiányosságot, közülük is kiemelkedik azok aránya, akik a kampány hatására olvashatóan kiírták a nevüket. Ez azt jelenti, hogy hatszázezer-nyolcszázezer ember vette komolyan a felhívásukat – írták.